Destroyer Obstacle Competition:

Stacjonarne zawody przeszkodowe

Opis oraz rulebook pod formularzem

Medal pamiątkowy dla każdego 

Dla zwycięzców trofea

Wpisowe 60zł

Opłaty należy dokonywać na konto:

SPSiR YinYang

59 1090 2271 0000 0001 3584 2769

Zapisujesz się na edycję, która odbędzie się dnia 24.08.2019 

 


NazwiskoImięDrużyna
Bogacki Tomasz
Frydrych Maciej WATAHA
Gałan Tomasz kojoty
Gawroniuk Paulina WATAHA
Gladchenko Yuliya WATAHA
Jarosz David xRunners
Kaliszyk Grzegorz Mad Runners Wałbrzych
Karpowicz Jakub MAD RUNNERS WAŁBRZYCH
Kowalczyk Dawid Brak
Krawczyk Sebastian Cityfit
Krupa Ryszard
Kulpa Dawid
Lykhitskyi Volodymyr WATAHA
Mielczarek Patryk
Nowaczyk Jan Mad Runners Wałbrzych
Ostapiej Daniel
Plinta Jacek
Szymański Bartosz WATAHA
 

Kolejne zawody stacjonarne Destroyera, które tym razem odbędą się na terenie Galerii Victoria ( przed głównym wejściem ) w Wałbrzychu.

Wydarzenie organizowane we współpracy z CityFit – siecią klubów fitness oraz Destroyer Race – organizatorem wydarzeń sportowych.

Rulebook:

Pierwsze dwa etapy to testy na wytrzymałość, siłę oraz kondycję
Finały to sprawdzian umiejętności technicznych.
Przebieg wygląda następująco:

Całość wykonujemy w systemie 60/30 czyli przez minutę wykonujemy ćwiczenie i pół minuty odpoczynku przed następnym.
Każde z ćwiczeń wykonujemy na czas. W czterech z nich będzie liczyć się jak największa liczba powtórzeń ( będzie to ilość punktów ) w ciągu określonego czasu. W zwisie będzie liczyć się jego długość ( im dłużej (sekund) tym więcej punktów ).
Punkty są sumowane a osoby z największą ilością przechodzą do kolejnego etapu.

Etap 1 :
Pompki
Podciągnięcia
Skoki na skrzynię

Etap 2:
Zwis ( na czas )
Dipy

Finały:

W finałach najlepsi będą mierzyć się na torze składającym się z 6 etapów ( przeszkód ). Pomiar czasu grzybkowy, czyli zawodnik sam uruchamia zegar na starcie oraz zatrzymuje go po pokonaniu toru.
Maksymalnie 3 próby na jednej przeszkodzie. Limit czasu 5 minut.
Każdy etap jest zaliczany dzwonkiem, znajdującym się na końcu przeszkody. Zawodnik nie może oprzeć się nogami na ziemii ani konstrukcji nośnej przed zaliczeniem.
Należy zliczyć wszystko co stoi na drodze do zwycięstwa w najkrótszym cze wszystkich by wygrać zawody.

ZASADY:

Pompki:

Wykonujemy przez minutę ruchy od pełnego wyprostu do zgięcia do kąta prostego. Odpoczynek dozwolony tylko w pozycji wyjściowej czyli na wyprostowanych rękach. Niedokładnie wykonany ruch nie jest liczony przez sędziego. Czas minuta. Jeśli zawodnik zdecyduje się skończyć ćwiczenie wcześniej, pozostały czas dolicza się do półminutowego odpoczynku.

Podciąganie:

Poprawny ruch to podciągnięcie od zwisu na wyprostowanych rękach do drążka tak, by broda znalazła się na jego wysokości. W trakcie przeznaczonej na ćwiczenie minuty można puścić drążek i stanąć na nogach by odpocząć.

Skoki:

Stopy muszą w całości dotknąć górnej powierzchni skrzyni by powtórzenie mogło zostać zaliczone. Nogi nie muszą być prostowane.

Zwis:

Chwyt dowolny, każde 10 sekund to 1 punkt. Chwyt oraz rozstaw rąk można zmieniać w trakcie zwisu, jeśli nie użyje się do tego celu nóg. Dotknięcie ziemii kończy konkurencje.

Dipy:

W podporze z wyprostowanymi łokciami rozpoczynamy wykonywanie ruchów zginając ręce do kąta prostego i ponownie wypychając się w górę. W trakcie można odpoczywać stając na nogach.

Tor przeszkodowy:

Tor pokonujemy głownie za pomocą rąk, wyjątkiem są zielone pionowe rury, na nich można użyć nóg. Atak na każdą przeszkodę musi nastąpić sprzed linii odznaczającej. Przeszkodę zalicza się po uderzeniu w dzwonek. Nie wolno używać konstrukcji nośnych przeszkód w trakcie ich pokonywania. Start czasu następuje po jednokrotnym kliknięciu przez zawodnika w przycisk startujący. Po pokonaniu całego toru ponowne jednokrotne naciśnięcie przycisku powoduje zatrzymanie czasu. Startujący może podjąć maksymalnie 3 próby pokonania przeszkody. W przypadku trzech nieudanych prób zawodnik kończy potyczkę. Limit na pokonanie toru to 5 minut. Po tym czasie sędzia może zakończyć zmaganie.

Bieg przeszkodowy dla prawdziwych pasjonatów biegania, siłowni i innych sportów, w których liczy się siła, kondycja oraz wytrzymałość i to nie tylko fizyczna ale również psychiczna. Kliknij i sprawdź się!!